Muscat, Middle East

Så var är jag nu? Var tvungen att kolla upp det på kartan..... Jag är i Muscat i mellanöstern, i ett land som heter Oman. Allt jag vet så här långt är att de har goda kebaber med vitlökssås och gott vin! Dessutom är det australiensiska vinet från mitt eget flygbolag British Airways också väldigt gott! Hi hi.... och det är såklart också en massa araber i vita klänningar överallt.

Och så spelar de CAROLA HÄGGKVIST på TV'n!!!!! De spelar hennes julmusik så att jag blir alldeles nostalgisk, hon sjunger t.o.m på svenska! Tänk er, här borta i Oman!! Alla ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar Carola.

Och sedan vet jag att det är en väldigt fin pool här som jag tänker ligga vid imorgon och lata mig. Här är en bild av den så ni kan föreställa mig vart jag ligger imorgon.

image179

Nu ska jag sova i min ENORMA säng (tack och lov efter att ha delat världens minsta enkelsäng med en snarkande, stor, hårig Mark de senaste nätterna!) efter en lång dag på planet och i baren. Godnatt allihopa därhemma.


Kommentarer
Moster Malin

Ja Cilla, vad kan man säga? Carola är bara STÖRST! Synd att inte alla fattat det!

Tur att det inte är jag som är ute och reser, jag fick springa omkring i regnet i dag och leta bilen, som jag parkerat, när jag var och shoppade i stan i dag! Jag skulle förmodligen virra bort mej ngn stanns bland araberna!
Hoppas du kommer hem snart så vi får pratas vid! Kraaaaaaam!

2007-12-07 @ 21:41:19
URL: http://www.moalins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0