Stress!!

Jag har haft såååå mycket på senaste tiden så jag inte hunnit skriva.

Singapore och Sydney-resan var jätterolig och det var härligt att få träffa mina vänner både i Singapore och i Sydney men också många känslor och tårar inblandade eftersom det alltid är så sorgligt att ta farväl igen.

Sedan bar det av till Stockholm med Mark. Vi for samma dag som jag kom hem från Singapore så ingen tid att vila sig! Vi hade en jättemysig helg i Stockholm på skansen och i isbaren etc, och på Söndagen var det dags för en underbar kryssning över till Åland med Mark, mamma, Lars-Evert, Matilda, Tobbe, Ingmar, John, Maricel och Tobba! Åhhh vad roligt vi hade det. Mamma hade beställt kabiner så vi bodde bredvid varandra, vi fick julbuffe, frukost, lunch och hade riktig fest och firade Ingmars 50-årsdag!

Synd bara att vi alla mådde lite dåligt dagen efter, men det hör väl till på en riktig Ålands kryssning?

Nu sitter jag i mitt lilla rum (förkyld), tillbaka i London och har panik!!!! Eftersom mitt jobb är krångligare än andras jobb och jag är borta så mycket så har det riktigt strulat till sig den här månaden!! Fick precis ett email från en gammal kompis Marian och hon sa att hon kommer och hälsar på mig nu i helgen. Det har jag vetat om i flera månader men totalt glömt bort i stressen och jag är inte ens här när hon kommer hit, jag är i Muscat! Sedan ska hon bo hos mig (hade jag lovat innan jag bodde här) och det finns inte ens plats för henne, det bor redan folk i vardagsrummet. Åh vad hemskt. Vad ska jag ta mig till nu? Hon känner bara mig i London!

Min kära kusin Jenny och hennes kompisar är här i helgen också¨och tyvärr hinner vi bara träffas på Lördagen också. Jag vill vara ledig!!!!

Sedan ska jag flytta helgen efter det och det går inte heller för jag är bortrest hela helgen!!!!!  Hur ska det gå?

Vad ska jag göra nu? Jag kan inte sjukskriva mig före jul, för då kommer de att ändra hela mitt schema över hela julen så jag sitter verkligen i klistret.

Åhhhh.......


Kommentarer
Anonym

Hur står Du ut me dit sk boende, människa.

Kenneth

2007-12-04 @ 20:41:47
Jenny

Oj Cilla! Låter som du har väldigt knappt m tid.. :( o att det kommer en kompis till dig också! Men om du inte hinner, så stressa inte ihjäl dig för vår skull.. Vore bara kul att ses, UTAN att du får hjärtinfarkt! :p

2007-12-05 @ 08:32:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0