Vilken fest!

Åh vilken rolig fest vi hade igår! Malin fyllde....27..... (?) och vi hade en superrolig kväll! Alla var så fina och jag måste säga att vi såg ganska sextiotals aktiga ut, jag och Mattis. Vi drack massor och hade efterfest! Dansade och hade shower och sketcher, sååå roligt.

Matilda var så rolig på natten när vi kom hem! Hon sa 'jag har ALDRIG varit på en efterfest!' och sprang och hämtade rött vin och hällde upp i två glas. John hämtade sin nya radio och spelade hög musik. Sedan dansade jag på sängen och helt plötsligt hade Lars-Evert kommit ner och rytit till! Och John somnade med radion i famnen och Matilda spillde ett helt glas vin på den vita mattan i mitt sovrum! Ha ha ha haaaaaaaa. Åh vad jag känner mig yr idag men det var det  värt!

The sisters Olsson

image30

Malin, Jenny, Mattis och jag ute i solen!

image31

THE boys, Tobbe, Olle och coola John.


image32

Härliga sextiotalet! Kicki och Kent!

image33

Åsså vare modevisning! Snygg plyshoverall va! Malin vad tänkte du på förr i tiden? Hi hi.


image34


Kommentarer
Mattis

Me like your track-suit.
Den borde du låna och använda oftare :) hahaha

2007-05-28 @ 15:41:50
malin

ser ut att ha varit en lyckad fest... *ler* åh vad roligt! *kram*

2007-05-29 @ 12:38:17
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0