Födelsedag

Hm....nu ska vi ju inte dra upp någon ålder men idag fyller jag år! Jag tvingade Mark att kliva upp och sjunga för mig, men tyvärr lydde han inte alla regler som  jag sagt, om min tradition från min familj och min barndom. Han kom in i rummet NAKEN (tillhör absolut inte reglerna!!) och sjöng och med min present i handen, men han hade inget ljus och ingen bricka och ingen tårtbit!!!! Hur som helst, jag fick en underbar present.... Jag hade sagt att vad han än köpte så måste det vara rosa, och jag fick en SONY walkman.... jätteliten och jätte jättefin och han har laddat ner massor med bra musik, eftersom jag inte är så teknisk själv! I loooooooooove it!!!!! Så perfekt för mina resor både på tunnelbanan och med jobbet!




Det är ju tradition att ta kort också när man ser så där hemsk och nyvaken ut på morgonen så here it comes...

image176

Igår kom jag hem från Detroit och började mitt födelsedags firande på puben med ett gäng vänner, några som jag inte sett på evigheter så det var jättetrevligt! Jag nästan stupade i säng senare på kvällen eftersom jag vid det laget varit vaken i 32 timmar i streck. Ibland vet jag inte hur min kropp klarar av det.

Hur som helst, nu ska jag äta frukost (klockan 14.00) och sedan fara in till the city och träffa Mark som har börjat sitt nya jobb idag. Han var verkligen inte lik den forna Mark jag lärt känna, idag var han förvandlad till en 'business man in the London City'! Han ska jobba för en investment bank i 'Bank', där alla kostymgubbar jobbar! Wow! Jag förväntar mig därmed att möta honom där efter han slutar jobbet under veckorna och bli mött med champagne i en liten cool cocktailbar. He he ;)

image177

Tack alla som har sms:at mig idag. Jag saknar er så mycket att tårarna var nära i morse! Farmor ringde nyss också vilket gjorde mig såååååååå glad!! Kram


Kommentarer
Mattis

Sover ni nakna??? :]]]]]
Vilken stilig man, hoppas att se honom så på Ålands kryssningen oxå :)

2007-11-19 @ 16:31:36
Malin

*skrattar* vilka härliga bilder - både på nyvaken födelsedagstjej och businessman på väg till nya jobbet - kul att se. härligt att du hade en fin födelsedag, tänk om jag kunde kommit med en tårtbit frampå dagen till dig. saknar dig vännen - hoppas vi kan ses snart! *kramar* grattis grattis igen!

2007-11-20 @ 10:36:28
URL: http://mallafors.blogg.se
Jenny!

Men Cilla.. Så avslöjande! Tur att mormor inte förstår sig på internet ;)

2007-11-20 @ 10:58:44
Eva-Lisa

Vilken stilig man, precis som en man med ekonomiskt kunnande ska se ut :). Det är så dom ser ut, de människorna som jobbar med ekonomi, hi hi. Hoppas du hade en härlig födelsedag Cilla. Snart är du lika mogen i ålder som din näst yngsta moster. Kram på dej!

2007-11-20 @ 13:03:36
Maria

Supergrattis på Födelsedagen!!
Stilig karl & söt Cilla...
Kram Maria

2007-11-20 @ 21:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0