Glädje och längtan!!

Idag fick jag ett sms av Matilda som sa 'Ring mamma'. RIngde henne och fick en härlig överraskining! Jag, Mark, Matilda, Tobbe, mamma, Lars-Evert, John, Maricell, Tobba och Ingemar ska fara på en kryssning till Åland! Det är våran julklapp från min älskade lilla mamma. Det är buffe, vin, öl och frukost och vi får våran egen hytt inkluderat. Mamma sa att det finns t.o.m ett soldäck där man kan sola och bada fast det är mitt i vintern!

Innan vi far ska jag fara till Doha (i Qatar), Toronto, Detroit, Houston, Singapore och Sydney och ändå känns Åland som ett ännu viktigare, och ännu större äventyr! För att  jag får vara med min familj!!!!!


image159


Kommentarer
Mattis

Ahhhhhh vad kuuuul det ska bli gumman!!!!

2007-11-05 @ 16:48:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0