Life in luxury

Har sovit hela dagen.... kom hem från en lång natt på flyget vid 8-tiden i morse. zzzzz

Doha var underbart, vi bodde i den finaste resort jag NÅGONSIN sett! Låg vid poolen, gick till stranden som låg alldeles bredvid poolen och badade, och låg i bubbelpoolen i solnedgången och bara  njööööt.

Satt ute på min balkong och beundrade utsikten över havet och staden och låg i soffan och njöt av att ha en hel 'lägenhet' för mig själv, men färsk frukt, kaffe och TVÅ stora plasma TV'n.

Kan man få det mycket bättre?

Är nu tillbaka i Acton Town i regniga London, med mina 7 housemates inklämd i mitt enkelrum, snacka om annorlunda från lyxlivet jag precis upplevt. Gick nyss ut i pyjamasen och köpte middag och indiern i affären frågade vart jag varit för han hade inte sett mig på så länge! Ha ha. Jag skämdes över hur jag måste ha sett ut i mitt rufsiga hår och pyjamasen klockan 17.00 på eftermiddagen, men så är livet för en flygvärdinna. Lever på nätterna, sover på dagarna när ni andra jobbar! ;)

Här ser ni några bilder som jag tog från Doha (om ni inte redan vet det så kan ni klicka på bilderna så kommer de upp större)

        


Medan jag låg på stranden hade de en 'airshow' från 'the airforce' uppe i skyn, det var helt otroligt! Önskar jag kunde ha filmat det, för jag har aldrig sett något liknande!

     

image167


Kommentarer
Lia

sjukt fina bilder :D

2007-11-08 @ 18:45:22
URL: http://hellolia.blogg.se
Malin

avundsjuk? näääääääääääääråå... :) ser hur jäkla härligt ut som helst *ler* njut vännen! (och du - glöm inte kommentera när du är inne och läser om mitt liv *kram*)

2007-11-09 @ 22:22:44
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0