My love/hate relationship

Igår kväll var vi i Bayswater och tittade på ännu ett äckligt ställe att hyra. Nej tack! Så vi gick på puben och träffade vår vän Ben istället. Sedan for vi hem....

Väl hemma var det som vanligt party på min gata, 17 Lillian Avenue. Det var fyrverkerier över hela London (tradition den här helgen i England) och det förvandlade killarna i mitt hus till små barn (eftersom fyrverkerier är olagligt i Australien). Och de skrek 'Mark and Anna, come and have a look, wow this is soooooo cool. Anna don't be scared come and stand here next to us!!'. De sköt raketer över hustaken så det dundrade och de skrattade och skrek. Jag stod där med blandade känslor och tittade på dem, tyckte väldigt synd om våra stackars grannar men samtidigt kunde jag inte låta bli att skratta med dem. De höll oss vaken hela natten igen med deras party, men imorse när jag såg dem ligga där utslagna på soffan kunde jag ändå inte låta bli att le.

Det är som en hatkärlek. Jag tycker så mycket om dem, dessa galna små pojkar som alltid får mig att skratta (och tro mig, jag får höra allt deras killsnack om tjejer- stackars tjejer som råkar ut för dem!!), samtidigt som jag bara vill gå och piska dem med en kvast och skälla ut dem när de aldrig diskar eller städar och när de spelar musik till åtta på morgonen! Jag är ensam här i huset med sju killar! Hur många tjejer skulle orka med det? Stackar mig!

image157

image158

Det hände en hel del mer oväntade händelser i går kväll, väldigt galna, men jag orkar inte skriva en hel bok! :) Så istället avslutar jag dagen med att berätta att jag var och såg på ÄNNU en bostad idag, i Hammersmith. När jag knackade på så var det min kompis Clare's kompis som bodde där!! Vilken liten värld vi lever i! Tyvärr luktade det så mycket mögel där inne, fast det var fint, så jag kan inte bo där heller. Typiskt ! Jag ger upp!

Mark for i väg i morse på en till 'medical trial' och blir borta en hel vecka. Usch, vad tomt! När blev jag så beroende av en annan människa?? Jag saknar honom redan, hans skratt och hans leende och hans varma, stora famn. Tyvärr jobbar jag så mycket resten av månaden också, så vi får bara ses 5 dagar den här månaden! Suck, känner mig nästan deppig..... vill att han ska komma hem nu!! Jag försöker trösta mig med att göra saker som jag gillar. Lagade världens godaste sallad och dricker ett glas vin, njuter av min nya musik som Mark lärt mig att ladda ner från internet och ska snart njuta av Sex and the City.

Har ni hört Sean Kingston's låt 'Beautiful girls'?? I love it!!!!!



Kommentarer
Mattis

Älskar oxå den sången, min favvo!!!

2007-11-05 @ 07:30:36
Amanda

Va kul att du hittade den:P närå, jag är ingen riktig anussniffare, det är bara min täckmantel =) Vilka fylle hunkar du har bild på då:D haha Kram

2007-11-05 @ 09:11:08
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se
Malin

boy will be boys... så är det bara :) man får försöka se det roliga i det hela... inte lätt alla gånger *ler* kram på dig syrran, hoppas du hittar en bostad snart - jag tänker på dig MASSOR

2007-11-05 @ 12:50:22
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0