Packat och klart

Nu är det packat och klart, inatt far jag till Singapore. Jag ska åka med några jag känner i mitt crew och jag ska träffa mina ex housmates Regan och Michael i Singapore eftersom de är där! Så det ska nog bli riktigt roligt, massor av party och seightseeing!

På Söndagnatt bär det av till Sydney och där ska jag träffa mina vänner Belinda, Alex och Eva!

Blir borta i nio dagar så jag kommer att sakna Mark som vanligt. Inte alltid lätt att vara flygvärdinna, man nästan bor i resväskan. Men när jag kommer hem bär det av till Stockholm och Åland med min kära familj. Jag längtar!


Ha en bra helg allihopa och tänk på mig där nere down under i solen och värmen! ;) Kram

image178


Kommentarer
Fanny

Hej! Har du en blogg också? Va roligt att läsa om alla dina resor :) Hoppas allt är bra med dej, titta gärna förbi min blogg om du har tid någon dag (effet.blogg.se) Kram på dej!

2007-11-25 @ 22:18:27
URL: http://effet.blogg.se
Malin

åhå din stackare NOT som får ligga i solen och steka... inte avundsjuk alls *ler* hoppas du får en underbar resa - hoppas alla dina resor är underbara vännen... *kramar* saknar dig...

2007-11-26 @ 12:05:40
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0