En ledig helg!

Har varit hos frissan och är strax på väg till centrala London för att gå på puben, och sedan se Vegemite tales med min älskade Mark. Åh vad härligt att vara ledig! Jag har velat gått och se den här komedi teatern såååå länge, den handlar om ett gäng australienare som bor ihop i London...precis som mitt liv, fast att jag inte direkt är australienare! Imorgon blir det pub med vänner, då Australien spelar rugby mot England.

Jag har så mycket att skriva om men har inte hunnit eftersom jag varit i Chicago i veckan, men jag lovar att lägga in några bilder från förra helgen, då jag hade en underbar helg i London med min mamma, moster Malin och syster! Så det kommer....

Ha en bra helg så länge!



Kommentarer
Moster Malin

Bara bilder där jag ser spinkig ut tack!(Alltså vart det inga)

2007-10-05 @ 18:38:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0