Godnatt

.......har precis kommit in på mitt hotelrum i Manchester efter en lång natt på flyget från New York. Jag var på standby förra veckan och blev utkallad till den här sex dagars långa resan. London- New York- Manchester- New York- London. Hade alltså hela helgen i New York, uuuuuunderbart!!

Men först blev jag skitarg när de ringde mig från jobbet, jag ville bara fara hem (hade bott tre nätter redan på hotellet vid heathrow och var less!) och hade planerat hela min helg med vänner i London, jag ville absolut inte åka bort i sex dagar! Men som det mesta i livet så handlar det om överraskningar och oväntade händelser, och jag har skrattat non stop och har såååå roligt med mina underbara arbetskamrater! Jag tror vårat skratt och glada humör spred sig, för alla passagerare har också varit ovanligt glada!

Nu har alla gått till sina hotelrum för att sova bort det mesta av dagen, klockan är 7 på morgonen och det är mörkt och kallt. Jag ska också krypa till sängs....känner mig alldeles yr av jetlag och trötthet.

Godnatt.... eller ska man kanske säga godmorgon?


Kommentarer
Jenny

Vilket spännande liv du har Cilla!! Själv är man tillbaka på FABRIKEN, måndag morgon ;) Kram!

2007-10-22 @ 08:31:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0