Lite ensam

Åh, Mark kom hem!!

Han for igår till sjukhuset för att göra ett medicinskt test (och få massor med pengar för det). Han ska bo där i tio dagar och prova någon medicin för forskning och han får inte ens gå ut på hela tiden.

Och här sitter jag och saknar honom. Jag var tvungen att laga mat själv igår (men gjorde tillräckligt för att det skulle räcka till idag med eftersom jag är lite lat), men annars brukar det vara han som lagar mat. Försöker övertala mig själv att det är skönt att vara ensam och att se på 'Sex and the city' och äta mat i sängen och bara dega, men det är tomt. Visst, jag har 6 andra killar här i huset som jag kan hålla mig sällskap men det är inte detsamma. Mark och jag har så roligt ihop, vi skrattar och myser och gör alltid roliga saker. Tiden går alldeles för fort när vi är tillsammans och alldeles för sakta när vi inte ses.

Räknar dagarna.....

image135


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0