New York, New York

Start spreading the news
I'm leaving today
I want to be a part of it, New York, New York
These vagabond shoes
Are longing to stray
And make a brand new start of it
New York, New York
I want to wake up in the city that never sleeps
To find I'm king of the hill, top of the heap
These little town blues
Are melting away
I'll make a brand new start of it
In old New York

If I can make it there
I'll make it anywhere
It's up to you, New York, New York.

I want to wake up in the city that never sleeps
To find I'm king of the hill, top of the heap
These little town blues
Are melting away
I'll make a brand new start of it
In old New York

If I can make it there
I'll make it anywhere
It's up to you, New York, New York.


Har precis, neddränkt i regn skyndat mig genom gatorna fyllda med människor med paraplyer och gula taxibilar, genom Central Park till 5th Avenue, gick in på TIffany's och Abercrombie på vägen. Satte mig i Starbucks och bara tittade ut genom fönstret i regnet, och bara njöt. Det känns som jag är i en film (faktiskt sa killen i kassan på Starbucks att jag såg ut som en filmstjärna där jag stod med nerdränkt hår och jacka och beställde, ha ha).

Jag älskar New York, regn eller inte regn, spelar ingen roll.

Här är några bilder som jag tog idag. Försökte fånga staden precis som den var i det gråa höstvädret.

Central Park

image131

image132

Madison Avenue

image133

Starbucks, en trogen vän!

image134



Kommentarer
Mattis

Jag tror du vet redan vad jag vill, men det tar vi inte här :)

2007-10-12 @ 08:38:10
Malin

*ler* det låter härligt... och vilka läckra bilder... förstår att du njuter - många kramar till dig syrran!

2007-10-12 @ 09:34:56
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0