Från Cambridge till Uganda

Fast att jag varit sjukskriven i nästan en månad betyder det inte att jag slutat resa.... Jag har varit i Sverige, runt hela Frankrike, Wales...och igår var vi ett gäng som for till Cambridge. Vilken härlig dag vi hade i solen!

Här är jag och min underbara vän Belinda (som tyvärr far tillbaka till Australien på Lördag....)

image95

Idag bär det av till Uganda. Jag måste strax dra mig ur sängen och börja städa mitt otroligt stökiga rum och sedan packa. Om jag ändå kunde få betalt för att packa min resväska!!!! Puh.... Hur många timmar går åt av mitt liv till att fundera vad jag ska ta med mig på varje resa?? Alldeles för många. Jag lär mig aldrig heller (fast liiiite bättre har jag nog blivit ;)


Jag kollade in hotellet där jag ska bo i Uganda och det såg underbart ut, så nu ska jag ligga vid poolen och se om jag kan tävla med Marks solbränna. Den lyckosten ligger just nu vid stranden i Frankrike- utan mig. Jag saknar honom så mycket. Tänk att man kan vänja sig så snabbt vid en annan människa, jag känner mig halv utan honom!

Här är min pool i hotellet i Uganda...ser helt ok ut, eller hur!?

image96

Jag har nyss suttit på Facebook och lagt in lite nya bilder så jag bara måste lägga in min favoritbild på min systerson och gudson Sebbe! Jag älskar honom, är han inte underbar!!!!!!!¨

image97





Kommentarer
Malin

vilken UNDERBAR bild på dig och Belinda... den är ljuvlig... och poolen ser inte helt fel ut - nu har du väl snart varit i världens alla hörn!? Sebbe är en sötnos *kram*

2007-09-19 @ 13:45:13
URL: http://mallafors.blogg.se
Malin

kram igen, det var jättemysigt att prata med dig förut... vi får bli bättre på att lämna spår efter oss.. jag tänker mycket på dig och ska regelbundet börja kika in här! saknar dig...

2007-09-19 @ 14:23:52
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0