Kärlek

Kom precis tillbaka från att ha varit och kampat runt Frankrike med Mark.

Jag är kär - både i Mark och i de underbart vackra Frankrike. I landskapen, sjöarna, bergen, skogarna och de små semester-orterna som låg längst det kristallklara havet. I värmen, solen och maten. 

Kärlek är bland annat friheten att bara kunna stanna vid en liten sjö eller vid stranden och laga mat på en liten gasspis och sedan sitta på sin solstol i solnedgången med en kall öl. Och inte en annan själ än oss två så långt ögat kan se.

image78

Kärlek är att stanna och äta varmkorv uppvärmd i en termos med vyer över havet och röda klippor och sitta där tillsammans.

image79

Kärlek kan också vara att gå och se på rugby och heja på hans lag fast man egentligen inte alls hade brytt sig om det annars! ;)

image80

Kärlek kan också vara att promenera i soluppgången tillsammans, på stranden, innan någon annan soldyrkare hunnit dit!

image81

....eller att vandra hand i hand längst Nice's upplysta strandväg den där sista kvällen på semestern.

image83

Livet är så härligt ibland att jag inte kunde låta bli att dansa runt en påle vid stranden i Cannes!

image82



Kommentarer
Jenny

Va härligt Cilla! Så där vill jag också ha det :)

2007-09-15 @ 15:31:39
Malin

åhhh vännen... vilka härliga bilder... jag förstår att du njuter av livet och kärleken, det gör mig glad att höra! du är värd varje uns av lycka! *kramar*

2007-09-19 @ 13:40:17
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0