London on a sunday afternoon

Nu är jag tillbaka i London. Jag hann knappt hem så blev det en lördagskväll ute i Fulham, tjejkväll med drinkar och hög musik innan det var dags att fara hem och sooooova. Åh vad trött jag var, jag sov till klockan 12 idag!

Idag var det rugby (Mark är där i Frankrike och såg matchen live) så jag for till West Kensington och gick på puben med min kompis Julie och hennes vänner och såg på det. Hade några trevliga timmar innan jag blev less på alla nya zeeländare som knuffades och skrek när deras match kom på TV, så jag kom på en ursäkt och for hem.
 
Satte mig i Starbucks i Hammersmith en stund och drack min favorit cafe latte och tittade på folk. Handlade mat och lagade en supergod Thai red curry med kyckling...mmmmummms!

Känns lite knepigt att vara ensam, utan Mark. Tänk att man kan vänja sig vid en annan människa så fort, jag saknar honom så enormt mycket! Jag bara tänker på vad han gör och att han skulle ha gillat min thai curry etc, etc. Fast å andra sidan får jag lite tid för mig själv och jag ska träffa min bästa killkompis Leighton imorgon och lite andra kompisar på tisdag och onsdag innan det är dags för min älskade mamma, moster Malin och syster Matilda att komma hit! Yey!!! Only three days to go! Jag får riktigt skärpa mig för att inte gå in på Primark och shoppa nu innan de kommer, för shopping kommer det minsann att bli då!

Nu ska jag ta och slappa och se på dvd i sängen. Lyxigt!

Måste bara lägga in en bild som jag tog igår på Heathrow. Jag blir så stolt när jag står där på Heathrow och ser ut över alla våra flygplan. Mitt jobb var drömmen i mitt liv och nu har jag nått den drömmen! Tänk vad många som gruvar sig att gå på jobbet, när jag själv längtar till mitt, det är nästan som en drog som tar mig på nya äventyr varje gång jag tar på mig uniformen och kliver på flygplanet!

image109


Kommentarer
Ina

Vad roligt att älska sitt jobb?! Och vad roligt att du är intresserad av att lära dig utav andra kulturer medan du är där på dina resor. Man blir större som människa.

2007-09-27 @ 10:24:33
Malin

det är helt fantastiskt vännen... det är precis så man ska känna! både vad gäller Mark och jobbet *ler* jag är så glad för din skull - - - KRAM!!!

2007-10-01 @ 13:51:48
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0