Me- the Rugby fan ;)

Vem trodde att jag skulle vara en sådan Rugby-fanatiker??

Efter att ha varit hemma från Frankrike endast i en natt packade jag väskan och for med mina vänner till Cardiff i Wales. Där väntades en helg full av Rugby (Australien vann, yey!), fest, camping vid havet i tält och många skratt och roliga stunder med ett härligt gäng. Solen sken och det var fortfarande sommarvärme i luften. Underbart!

Idag flög Mark tillbaka till Frankrike där våran van som vi döpt till 'Le Sav' väntar.....utan mig. Han blir borta i två veckor medan jag måste gå tillbaka till jobbet efter nästan en månad av att vara sjukskriven. Jag fick reda på att jag inte behöver jobba förrän på Onsdag, då ska jag fara till Uganda i Afrika. Så imorgon har jag tid att följa med mina vänner Belinda, Adam och Benny till Cambrige för över dagen. Så semestern är inte riktigt slut än..... ;)

Här är jag och Adam i Wales i den packade rugby stadium!

image84

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0