Sex and the city

Jag har precis krypit ner i sängen...hösten börjar närma sig och det är mörkt och lite halvkallt ute. Spenderade dagen med min kära vänner, tvillingarna Jana och Dana. Vi har alltid lika mycket att prata om, i timtals! När jag till slut bestämt mig för att åka hem lagade jag en härlig indisk Chicken tikka masala och ska nu se på min favorit serie.... jag har precis börjat om för andra gången att njuta av varje episod från början till slut av Sex and the City. Det finns ingen bättre serie, det känns som om jag bara flyter in i deras värld, i Manhattan, och är en del av deras liv. Det får mig att skratta, gråta och känna igen mig från mitt eget liv.

När jag var i New York sist tog jag en 'Sex and the city tour' där vi fick se alla möjliga ställen där de filmat! Åker ni dit någon gång så borde ni absolut göra detsamma!

Wonderful!!


image110



image111


Kommentarer
Malin

hej där - nu är jag hemma igen - hur har du det? har börjat på ett brev...men hann tyvärr inte så långt -
ska försöka få tid här hemma. vi har haft det bra på resan - kika in i min blogg så får du se bilder *ler* inte lika exotiskt som dina resor kanske men... väl njutbart! :) hoppas du har det BRA!!!! *kramar*

2007-10-05 @ 08:36:01
URL: http://mallafors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0