Merry Mauritius Xmas!!

Hemma igen, solbrända (och då menar jag riktigt brända, aj!!), glada och trötta. Vi har haft den bästa julen någonsin. Resan var underbar, allt från att lyckosten Mark fick åka första klass medan jag jobbade till att vi tillbringade julen med underbara människor till sol, värme, bad, snorkling, drinkar, Catamaran-cruise, härlig julmiddag, underbart hotell och massa skratt! En av mina kompisar- Joe- var också med på resan och hon hade med hennes kille, vilket var en underbar överraskning!!!! Jag visste inte omd det förrän jag checkade in. Vi hade t.o.m kul med Virgin Atlantic's flygvärdinnor som firade julen på samma hotell och var ute på en annan båt samtidigt som oss (som ni ser på korten nedan).

Mark och jag hade också en liten egen 'julafton' innan vi for på julaftonsmorgonen med paket och allt. Jättemysigt!

Julen kunde inte ha blivit bättre. Nu är vi tillbaka i iskalla London! Det är så kallt (fast att värmen är på för fullt) att jag måste sitta med flispyjamas, koftor, filtar och varmvattenflaskan i soffan och dricka hett kaffe. Annars tuppar jag nog av! Jag klarar verkligen inte av kyla nu längre. Jag ville bara stanna kvar där bland delfinerna och korallerna med alla de där härliga människorna på Katamaranen för evigt! If only.......

Här kommer några bilder från vår härliga julresa!








 
Här är en bild genom flygplansfönstret i solnedgången över Alperna. Såååå vackert!



Kommentarer
malin

ja du... det ser verkligen härligt ut :) förstår att du fryser när du är hemma i London igen ler men jag är så glad för de stackars minusgraderna vi fått eftersom det i alla fall innebär liiiiite vitt ute - även om det bara är rimfrost.. snön lyser med sin frånvaro... tänk den som ändå fick åka lite pulka ;) ni ser ut att ha haft en fantastisk jul - jag är såå glad för er skull!!! kramar (nu har jag också uppdaterat bloggen - hehe)

2008-12-29 @ 15:43:09
URL: http://mallafors.se
Mattis

Åhhhh vad härliiiiiiigt!!!! Vi blir inte alls avis här hemma i snön o kylan!!! Jag vill oxå följa med någon gång, gärna till miami ;)

2008-12-29 @ 19:30:32
malin

gott nytt år vännen - hoppas att du haft en fin nyårsafton och att skumpan smakade bra ;) kramkram

2009-01-01 @ 22:09:11
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0