Karamell-kungen

-Bantar du just nu Lars-Evert?? Ropar jag från mitt rum.


-Näe, vaddårå? Har du varit på ICA och köpt godis nu igen? Säger Lars-Evert och skrattar.


-Jaaaaaa, jag var tvungen när jag såg det! Ropar jag medan jag skuttar in i köket med påsen i handen och ivrigt häller upp den i den största skålen mamma äger.


Lite senare sitter vi alla tre här hemma och proppar i oss allt! (Jag äter mest som vanligt)


-Och jag som inte skulle ha nåt! Suckar mamma.


-Åhhhh, vad fet jag är! Pustar jag medan jag proppar i mig lite mer.


Så ser en vanlig kväll ut här på Hemmanet, varje gång jag är hemma.


 Sverige vore inte Sverige om inte Karamell-kungen och ICA Nivrenahallen fanns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0