Att bo i en resväska....

...är oftast roligt men inte alltid så lätt. Igår kom jag hem från Sundsvall (dvs till hem till London) och nu håller jag redan på att packa om allt för om 1 1/2 timme far jag iväg till jobbet och till New York. Kommer inte hem förrän om sex dagar.

Igår blev jag mött på flygplatsen av Mark och en stor bukett gula sommar-blommor!! Åhhh vad glad jag blev! Vi for hem och sedan bjöd han mig på en Nepalese restaurang som ligger här på gatan nedanför, det var super-super gott! Ska absolut gå dit igen!

Känns lite jobbigt att åka ifrån honom igen, så länge. Ibland känns det som om vi lever helt seperata liv och bara får skynda oss att vara tillsammans lite emellan mina resor....suck. Men å andra sidan är det bra att vi saknar varandra och att det inte finns någon risk att vi blir less på varandra!

När jag väl är i New York ska jag lägga in lite mer bilder från Gatufesten och semestern.

Ha en bra vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0