Bye Newark, hello Manchester!

Nu ska jag flyga hela natten till Manchester, sova där en natt och på torsdag ska jag fara tillbaka hit. :) Manchester är jättehärligt så det ska blir kul och få komma dit och de har dessutom en stor Primark där! Jippii.

Vi hade jätteroligt igår, vi var ute hela kvällen här i Newark, åt god mat och drack cocktails, det var såååå varmt och kvavt ute så vi satt ute på en uteservering hela kvällen. Alla i mitt crew är så trevliga, känns som vi kännt varandra i flera år. Idag är det en sån där dag då jag verkligen uppskattar hur bra jag har det och att jag fått mitt drömjobb!

Ha en bra fortsatt vecka allihopa. Här kommer en bild från igårkväll.



Kommentarer
malin

det låter härligt vännen - skönt att kunna leva det liv man drömt om eller hur? :) hoppas du mår bra på ALLA sätt kramar

2008-07-11 @ 12:17:53
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0