Can't wait!!!!!!

Angående tidigare inlägg i veckan, och kommentarer;

Mamma: Jaaaa, jag vet att jag är slarvig, men annars vore det ju inte jag! Jag glömde helt bort att man inte ska sola när man äter pencilin, det är sant!

Jenny: Ja, visst vill man helst vara klädd som Bangkok airways?!! Ha ha. Levande karameller är väl aldrig fel....eh?! Och lycka till på din DATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill veta mer, jag är sååå nyfiken...

................................................................................................................

Nu ska jag strax fara från soliga, varma Los Angeles! Jag längtar och längtar tills jag kommer hem och sedan mest av allt tills på Lördag..... Då ska jag och Mark fara till Paris!!!! Åh äntligen ska jag få vara med min underbara kille i tre hela dagar och dessutom få vara med honom i Paris!! Det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det! Vad är Los Angeles, Hong Kong, New York eller Bangalore? Ingenting jämfört med att vara med sin älskling i den mest romantiska staden i världen!! ;)



Kommentarer
malin

åhhh....jag hoppas (och vet hihi tack för sms:et darling) att ni har haft en helt underbar helg i Paris... romantikens stad va'? :) tusen kramar till dig min kära syster...

2008-07-29 @ 16:03:24
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0