Får krya på mig i Los Angeles!

Jag har nu gått igenom en av de mest smärtfyllda helgerna i mitt liv. Mitt öra svällde upp så att huvet såg förvdridet ut, örondropparna inte gick in i det svällda örat, jag kunde knappt äta eftersom käken var som ur led, jag låg och grät i sängen, hade ingen ork och for till sjukhuset tre gånger! Det gjorde så ont att jag knappt kunde gå!

Det har helt enkelt varit vidrigt. När jag väl blir frisk (och jag tror att jag kanske, kanske är på bättringsvägen....) ska jag uppskatta varje dag, hur underbart det är att kunna känna sig pigg, frisk och göra vad man vill. Och att kunna höra! Nu förstår jag hur hemskt det är för de äldre som blir halvt döva!

Doktorn sa att jag kunde nog flyga utan att det var allt för farligt, så efter många timmars funderande bestämde jag mig för att åka på jobbet så att jag inte förlorar alla pengar som jag skulle ha tjänat och jag var sååååå nervös i morse när vi for från Heathrow. Hur skulle det gå? Skulle jag skrika av smärta? Skulle min trumhinna brista? Skulle jag inte höra vad passagerarna sa? Skulle jag göra allting värre?

Men.....jag tog mig hit! Nu ligger jag i sängen i mitt hotellrum och jag överlevde! Jag hörde ingenting under flygningen eftersom jag har konstant lock i örat men jag klarade mig! Nu ska jag bara ta det lugnt och äta min medicin, kanske ligga vid poolen och i sängen i två dagar innan jag ska flyga hem igen.

På Söndagen och Måndagen var Anna och Neal och hälsade på hos oss. Jag var med dem så mycket jag klarade av och vi hade faktiskt jättemysigt. Men när vi var på grillfest hos Luke och Ness i Söndags trodde jag att jag skulle avlida av smärta, jag var tvungen att gå hem tillslut. Jag mådde så dåligt och kunde knappt prata, och hos doktorn dagen efter fick jag reda på att jag hade överdoserat med all medicin, inte undra på att jag knappt visste vart jag var!

Så nu har jag ett tips; ta vara på varje dag som ni är friska och har hälsan!



Kommentarer
M A R I C E L

Usch det låter så hemskt vad du har mått dåligt! Hoppas du är på bättringsvägen nu så du slipper ha så ont igen! :) Kram / Maricel

2008-07-23 @ 13:47:50
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0