I'm loving it!

En till härlig dag i Sverige;

Jag hade en mysig pratstund hemma hos mormor innan det var dags att fara in till stan och Birsta med mamma och Matilda! (Hann få en snabb puss av Sebbe först.) Vi hade en härlig tjej-kväll. Sprang runt i affärerna och vilade emellan med en mjukglass och sedan åt vi middag i stekhuset.....såååååå gott! Om någon vet receptet på dom där flarnen de har till efterrätt så emaila mig det, snälla! Tack mamma för middagen och tack båda för den mysiga kvällen. Precis som Matilda sa så är det nog första gången bara vi tre har varit ute på middag så där, det måste göras om!

Den kända, gamla Gatufesten har dragit igång lite smått idag också och tälten var redan fyllda med folk. Tyvärr blir det inte lika mycket drag som det brukar eftersom nästan ingen ska gå!!! Och Jenny ska inte ha någon av sina roliga förfester i år, och dessutom sa Olle att han börjar bli för gammal för gatufesten?!!!!!!!!!!! VA?????? Han är 20 år - jag är 34!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag och Malin ska i alla fall gå imorgon och göra stan. Se upp allihopa!

Här kommer lite bilder;













Lägger in ett par bilder från när jag och Nina var i Tokyo också;







Och till sist en bild från häromdagen när jag och Mark var i på båten till Greenwich i Themsen. Jag önskar att Mark också var här, han tycker så mycket om Sundsvall och min familj. Mark är verkligen mannen i mitt liv!!! Varje gång jag tänker på honom blir jag alldeles varm i kroppen, vi har så roligt tillsammans och han är helt enkelt allt jag velat ha i en man. Jag vet att jag varit kräsen och inte vad som helst har dugit, men den som söker han finner. :)

Yey, äntligen har jag träffat den jag vill dela livet med, det tog 33 år men det var värt det!!




Och här är han när han var lite 'gay' och använde mitt löshår, ha ha ha!



Godnatt allihopa. Nu ska jag sova i mitt rosa rum i min rosa pyjamas med Mulen som sällskap! ;)



Kommentarer
Monica

Lägntar , stavning!!!!!!!!!!!, efter att träffa dej. Fick i allafall BUSSTUTA o heja på din mor och systerson. KUL. Kramizar på dator tills vi ses

2008-07-03 @ 23:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0