Indisk huvudmassage i Bangalore, inte helt fel ;)

Nu har jag tagit mig till Bangalore som ligger i Indien. Det e inte lika fattigt och elandigt som i resten av Indien. Det kanns alltid orattvist att vi har det sa bra medan det sover fullt med hemlosa stackare efter gatorna eftersom vi alltid bor i de mest lyxiga hotellen!

Inget undantag idag, detta hotell ar otroligt lyxigt! Efter vi landat i morse sov jag flera timmar, sedan har jag legat vid poolen och last min underbart bra bok (Lisa Jewels nya bok, alltid min favorit tillsammans med Jane Green) och nyss var jag och fick en indisk huvud-massage!! De smetade in huvudet i kokosolja och masserade hela huvet och nacken, och ahhhhhhhhh vad det var underbart!!!! Det ska jag gora varje gang jag far till Indien fran och med nu!

Nu blir det till att simma lite i poolen (om inte vattnet kanns kallt) och sedan roomservice med indisk curry och ris. Mums!!



Kommentarer
Jenny

Du verkar inte ha det så dumt Utanför London heller :p

2008-07-17 @ 15:46:29
Elisabeth

Hej

Efter att ha läst hur du har det med allt flygande hit och dit och med hur du har det i London så

är man lite avis på dej. Här är allt som det brukar vara dag ut och dag in. Ha det bra Elisabeth.



2008-07-17 @ 21:18:36
Mattissss

Låter härligt med huvudmassage ;)

2008-07-17 @ 22:43:14
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0