Jag = himla klantskalle eller bara otursförföljd????!!!!

Åhhhh....jag blir så arg och så himla ledsen! Varför ska jag alltid tappa bort/bli bestulen på allt?????? Är det inte meningen att jag ska få ha kvar någonting i sakväg, någonsin?? Igår skulle jag ut och gå och kunde inte hitta min rosa, underbara Sony Walkman som Mark köpte till mig i födelsedagspresent. Den låg inte i botten på väskan där den alltid ligger och tillslut letade jag febrilt överallt. Men den fanns ingenstans.... Jag ringde flygplatsen och hotellen jag bott på, på min sista resa.

Som alltid när man tappat något tänker man tillbaka till när man sist såg den, vart man hade den och vart man lagt den, men jag kan bara tänka på att jag lagt tillbaka den i väskan, där den alltid ligger. Kanske den föll ut på planet någonstans eller så kanske någon stal den? Vad vet jag? Det enda jag vet är att jag inte kunde sova inatt p.g.a detta och att jag känner mig jätteledsen. Den var dyr, Mark hade letat genom hela London för att hitta en rosa till mig och spenderat timtals med att ladda upp musik som jag tyckte om för att överraska mig.

Jag är så himla less på att förlora saker. Bli bestulen eller slarva bort. Ska det aldrig vända?


Kommentarer
malin

åh din stackare... hoppas den kommer fram - kanske har den ramlat bakom/emellan/under något???? KRAM!!

2008-07-16 @ 22:56:00
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0