Jag ska gifta mig!!

Jag vill nu att hela världen ska veta att jag, Anna-Cecilia Olsson, ska gifta mig!!!! Mark friade till mig alldeles efter midnatt på Måndag morgon, framför det upplysta, blinkande Eiffel tornet i Paris. Jag visste ingenting, jag var bara så lycklig att vi hade haft en sån underbar dag i Paris tillsammans. Den magiska stunden var det underbaraste ögonblick i mitt liv och här är hur det gick till;

Vi satt där och beundrade Eiffel tornet i parken nedanför och drack vin.

Jag sa till Mark;
Oh Mark, isn't this so romantic, it's perfect!

Mark sa;
It is one thing that would make it more perfect.... that's if you would be my wife!

Jag sa;
Yes, yes, yes!!!!!

Sedan såg jag att han höll den mest underbara, vackra diamantring jag någonsin sett i sina händer!!!!

Mina tårar strömmade ner för kinderna, lyckliga varma tårar. Jag ska bli Fru Onken. Jag har aldrig någonsin varit så lycklig i hela mitt liv! Jag älskar Mark med hela mitt hjärta, det finns ingen jag hellre delar mitt liv med. Han är min bästa vän, min trygghet och mitt livs kärlek.

Här är den första bilden på oss som nyförlovade!






Kommentarer
malin

jaaaaaaa jag är sååå glad för er skull - började gråta tidigare idag när jag fick ditt sms - åhhhh vad jag önskar er allt gott, det är fantastiskt att få dela allt med någon som är både en bästa vän och älskade, all lycka min söta rara Cilla-syster - ge Mark en kram ifrån mig också ;) kramkramkramkram

2008-07-29 @ 20:10:06
URL: http://mallafors.se
Mattis

Älskade pillo jag är såååå lycklig för din/er skull!

Älskar dej!!!!!

2008-07-29 @ 21:04:25
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Jenny

Hur härligt som helst det här juh :D

2008-07-29 @ 22:10:51
Fadern

Grattis, blev så glad när du ringde i går. Önskar er all lycka i världen. Hälsa Mark varmt välkommen in i familjen. Kramar till er båda.

2008-07-30 @ 11:02:07
Elisabeth

Grattis! Grattis! Grattis!

Vad jag blir för din skull.Jag blir nästa tårögd att det ska bli en till i gänget som ska gifta sej.

Kram

Elisabeth

2008-07-30 @ 13:42:59
Crixan

Grattis grattis grattis!!! :D letar fortfarande efter hakan som föll i golvet när nyheten kom ;D Att du ska bli stadgad du också ;)

kramz

2008-07-30 @ 17:26:40
Fanny

Cilla jag kan inte fatta det! :D Jag är så otroligt glad för er skull!! (Jag skickade ett sms till Mark men vet inte om de var rätt nummer..) Så otroligt roligt! Ni som passar så bra ihop :D Jag skrev ett litet inlägg på min blogg att alla ska läsa din blogg med all romantik ;D Vi här hemma är så glada allihop och önskar er all lycka! Hälsa Mark! Kram på er <3

2008-07-31 @ 20:42:28
URL: http://effet.blogg.se/
Ina

Grattis!! och Lycka till!



Jag läser din blogg sen ett bra tag, tycker att du skriver jätte bra och det känns nästan som att man reser världen runt med dig på alla dina resor.



Ha det så bra och hälsa Mark!

Ina



2008-08-01 @ 12:21:39
Jessica

GRATTIS än en gång. Är otroligt att tänka sig att du ska stadga dig, men har man hittat rätt så har man.

2008-08-02 @ 08:37:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0