Jag vet att man inte ska säga så.....

.....men det känns som om min sista stund är kommen. Det gör så himla ont, som en kniv i örat. Kunde knappt sova på hela natten. Kan knappt äta, dricka eller prata. Det är som om jag är halvt förlamad i hela kroppen och speciellt halva ansiktet. Hur kan en himla öroninfektion göra så otroligt ont?????

Jag skulle gå på fotboll idag i Fulham stadium (som jag alltid velat göra) och sedan gå ut med Mark och ett gäng, Men nu vet jag inte om jag klarar av att ens ta mig dit och Mark är redan i puben. Inte ofta jag får ledigt en hel helg - och så måste detta hända!!!!!


Kommentarer
malin

din stackare... hoppas att du mår bättre nu kramar

2008-07-22 @ 15:49:08
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0