Newark...

...ligger alldeles utanför New York, och där är jag nu. Jag ligger i vårt nya hotell där jag har min egen suite!! Jättehärligt!! Vardagsrum med soffa och bord, världens största flatscreen-TV, två sängar och så rent och fräscht. Gratis internet och tydligen gratis frukost (om man nu råkar vakna före 9.30), gratis buss till shops och Manhattan, snacka om att man har det bra idag! :) Dessutom är vi här i två dagar!

Resan hit var så himla jobbig, vi blev fyra timmar försenad från Heathrow eftersom det var dåligt väder sedan hade en passagerare kommit igenom security med en kniv och försvunnit så de fick stänga hela terminalen och leta efter honom, vilken idiot! Klockan var 9 på morgonen engelsk tid innan jag kom i säng, som ni kan förstå var jag helt slut!!

Blev nyss väckt av Pamela, en annan tjej i mitt crew. Hon ringde och ville ut och shoppa i någon outlet-mall så jag ska följa med.... inte för att jag behöver något men det är alltid lika kul med shopping! Sedan ska vi ut allihopa i kväll och äta.

Ibland har man det riktigt bra- och får betalt dessutom! ;)


Kommentarer
Jenny

Ja-a Cilla.. Det är så SYND om dig som är så trött i New York.. Själv är jag trött, sittandes i en fabrik i Sundsvall, med regnet strilandes utanför fönstret! :p

2008-07-09 @ 08:03:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0