Ohhhh....

......jag har brännt mig! Man lär sig aldrig. La mig vid poolen här i Los Angeles några timmar (utan solskydd) sedan for jag och till en stor shopping-mall och köpte ett par klänningar och en topp, även lite Mac makeup. Har även köpt aloe vera gele för min solbränna!

Nu har jag proppat i mig kinamat från ett 'cheap and cheerful' ställe som jag alltid går till. Kung pao chicken och broccoli, mmmmm...... Åt det i sängen medan jag kollar på Sex and the City - med andra ord, en avslappnad dag för att komma över öroninfektionen. Nu äter jag även vanilla cupcakes, vilket är bland det godaste som finns! :) Naughty!


Lägger in ett par bilder från helgen med Anna, Neal och Mark;





Vår favoritpub:



Kommentarer
modern

Hur kan du sola när du äter pencillin???? Det blir stora bruna flammiga märken som inte går bort.som typ födelsemärken! Du är så slarvig Cilla, tänk dig för!

2008-07-24 @ 09:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0