Soliga London!

Yey, vi slapp jobba hem från New York, vårt flyg var inställt så vi fick åka som passagerare i business-class med ett annat flyg istället, snacka om lyxigt att ligga där och dricka champagne, se på filmer och sova medan man fick betalt! Händer inte ofta! ;)

Söndagen med Mark blev underbar, vi låg i parken i solen heeeeeela dagen och läste böcker och pratade och hade picnic, och sedan gick vi på den goda restaurangen där vi var förra söndagen. En riktigt romantiskt och mysig dag!

Tyvärr är det ett litet moln på himlen.... Mark har fått reda på att hans visum går ut i mitten av Augusti istället för slutet av September som de hade sagt först..... Vi vet inte riktigt vad vi ska ta oss till nu men kanske att han kan göra ett 'medical trial' igen, då han får bo på ett sjukhus några veckor och prova mediciner och får betalt, så drar det ut på tiden lite? Åh...vet inte vad vi ska göra. Vi kan inte leva bara på min lön och han är inte redo att åka hem så snart för att fixa ett nytt visum, det tar jättelänge och kostar massor med pengar! Suck..... Om vi ändå kunde vinna på lo

Nu ska jag försöka dra mig ur min trötthet (har sovit halva dagen) och gå ut i solen! Det är riktig sommar här! :)


Kommentarer
Jenny

"Vi har det såååå mysigt i LONDON".. Huga, jag kräks ;p Skojar bara! Jag vill komma till London o hälsa på.. Men när? Du måste se till o fixa "det där" med Mark NU. Ska jag maila honom på FB o kräva att han ska ta tummen ur o friiia? ;)

2008-07-14 @ 14:34:04
Mattis

Give up your pride honey!!! Fria till honom istället då om han aldrig friar :)

2008-07-14 @ 23:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0