Underbart!

Idag har jag haft en helt underbar dag! Gick och åt lunch i solen på stan med Mattis, L-E, mamma, Maricell och Tobba, sedan shoppade jag järnet och hittade en jätte-jätteperfekt klänning som jag bara måååååste köpa!! Efter en mjukglass hämtade L-E upp mig och vi for hem.

Kvällen tillbringade jag med supergod middag hos Matilda och Tobbe och Sebbe och även med sällskap av en Thailandsbrun Jenny! Mitt favorit-gäng! Jag och Sebbe hade så roligt och när jag såg honom sitta där och äta jordgubbar var det svårt att hålla mig för gråten. Sebbe är så duktig på allt och så otroligt underbar, så söt och så liten och skör, jag skulle kunna ge upp hela mitt liv för honom. Om jag någonsin får barn själv så tror jag inte ens jag kan älska det lika mycket som jag älskar Sebbe. (Ska lägga in lite kort imorgon.)

Efter han lagt sig lämnade jag motvilligt Matilda (hade varit mysigt att varit hemma med henne ensam för en gångs skull) och for till Katja och satt och pratade med henne och Jessica hela kvällen....tills klockan blev ett på natten! Det var så otroligt roligt att få träffas igen, prata gamla minnen, skvallra lite och när vi var tvugna att säga hejdå kändes det som om jag skulle ha kunnat stanna flera, flera timmar till och bara suttit där ute på verandan och pratat.

Med andra ord: en helt underbar, perfekt sommardag i Sundsvall med mina nära och kära! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0