Zzzzzz.....

Först och främst; GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!! Jag ringde honom idag och grattade, synd bara att jag inte kunde vara där och fira, men vi fick ju fira lite förra veckan när vi sågs i alla fall!

Jag ligger nu i sängen i mitt hotellrum i Newark och åhhh, jag är så trött och så jetlaged! Jag hade jätteroligt i Manchester igår, en bra dag på jobbet idag och när vi kom hit till Newark gick jag till frissan och klippte mig (blev jättenöjd-håret ser så fräscht och mycket tjockare ut) och sedan gick vi och åt middag ute på en terass i kvällssolen. Så varmt här!

Nu ligger jag här och mina ögon håller på att stängas av sig själva, jag är så slut. Jag ska upp jättetidigt imorgon och flyga hem till London, äntligen ska jag få vara hemma och träffa Mark i en hel dag (söndag)! Ibland känns det som om jag har en kille men bara på avstånd, vi hinner knappt ses alls. Jag har haft en underbar resa med jättetrevliga jobbarkompisar som jag absolut kommer att hålla kontakten med, men nu längtar jag hem till 'min säng' och till Mark! Bring it on London! :)

Ha en bra helg allihopa!



Kommentarer
Fadern

Tack. Fick ju en grattissång direkt innefrån ett flyg, samt en kollegas grattis i bakgrunden. Kram

2008-07-12 @ 10:02:28
malin

hey - show me your new haircut daaaaaarling :) blir ju nyfiken ju.... blogga den snart! kramar/malin

2008-07-12 @ 11:41:08
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0