Glad midsommar!

Glad midsommar allihopa!

Fick ett sms av mamma sedan av pappa att hemma i Sverige ar det midsommarafton idag!

I England firas det tyvarr inte, och en liten del av mig blir alltid sjuk av hemlangtan denna dag, varje ar. I Sverige firas det med midsommardans runt midsommarstangen, skratt, glada barn, familj, kompisar, sommar och sol (oftast i alla fall), med midsommarkransar och grillfester! Inte undra pa att man vill fara hem en dag som denna!

Sjalv sitter jag i ett internet-cafe (vi har fel pa internet hemma) och har bokat en fodelsedagspresent till Mark- en helgresa till Paris i Juli!!!! Jag langtar redan och vet att han kommer att bli superglad, han pratar alltid om att han vill fara dit!

Jag har lite magsjuka idag efter att jag at en vitloks-sallad pa flyget igar, men ska i alla fall ut och fira Mark i en pub ikvall, (han fyller ar pa sondag men tyvarr har jag mina arliga safety-prov med jobbet den dagen....) Imorgon ska vi fara till Brighton over dagen. I love Brighton och langtar verkligen efter att fa visa Mark den fina staden, promenera vid havet ut till piren och att ata mat i den underbara pizzerian i vackra 'The Lanes'!! :)

Just nu fick jag en 'deja vu', ni vet nar man tycker att man varit med om precis samma sak tidigare i livet! Ohh...vad konstigt det kanns. Jag kanner mig helt saker pa att jag suttit har innan och bokat en resa till mig och Mark till Paris och att vi ska fara till Brighton imorgon!!

Hur som helst, ha en underbar midsommarafton!!



Kommentarer
malin

hej vännen... hoppas att du haft en fin helg, midsommar eller inte :) saknar dig... många kramar/syrran

2008-06-22 @ 20:43:49
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0