Sweden!

Så höll jag nästan på att missa flyget hem till Sverige igen..... går inte en enda gång utan dramatik. Tuben var försenad men jag hann precis checka in med fem minuter till godo!!

På Midlanda flygplats stod min underbara pappa och väntade på mig, sedan for vi till Matilda och Tobbe och jag fick äntligen hålla mitt älskade gudbarn, min gosboll Sebbe i mina armar igen!!!!!!!!!!! Om han nu blir less av alla mina pussar och kramar så är han duktig på att inte visa det, han låter mig krama honom så mycket jag vill och han satt och myste i min famn, mitt hjärta värker av kärlek när jag ser honom. Otroligt duktig på att prata har han blivit också!

Sedan bar det av hem till Hemmanet, där jag hade en mysig avslutning på dagen med te och surr med mamma och Lars-Evert i köket. Det är sååååå skönt att ligga här, i min rosa pyjamas som alltid ligger nytvättad i garderoben och väntar, i mitt rosa gamla flickrum. Här är det alltid rent, fräscht och den plats på jorden som alltid, alltid kommer att vara hemma.



Kommentarer
malin

det låter underbart vännen... hoppas nu att du får en härlig semester hemma i Sundsvall kramar

2008-07-01 @ 08:41:37
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0