Helgen som gick för fort

Jaha, så var det Måndag.... Helgen blev absolut inte som planerad men det blev en väldigt rolig helg!

I Fredags mötte jag Mark på en jättemysig pub som ligger här nedanför gatan, och vi satt och surrade där i flera timmar. På vägen hem hittade vi en TV utanför ett hus. Ni ser här i London finns det en regel som är att om man inte vill ha något så ställer man ut det på gatan så att andra som hellre vill ha det kan bara plocka upp det! Så där stod TV'n och bara väntade på oss, den är mycket större än den vi har och helt perfekt för oss! Och helt gratis dessutom!

På Lördagen gick vi och shoppade i vårsolen. Mark köpte nya 'hairclippers' och jag köpte en våg! Men hans clippers var trasiga och min våg är verkligen skum så nu måste det tillbaka till affären... Mark gick upp 10 kilo på 24 timmar och jag gick ner 2 kilo! (Efter att ha druckit öl, cider och ätit friterad kyckling!) Den vågen har verkligen sin egen vilja!!!!

Vi har ett nytt par här i huset också (Matt och Lauren) och de har verkligen gjort att vårt hus känns mer som ett roligt 'houseshare' här i London, precis som det ska vara. De är jättetrevliga och roliga och vi gick ut i Lördags på den australiensiska baren Walkabout med en härlig blanding av ett gäng kompisar och vi hade såååå kul! Drack snakebites och dansade tills de stängde. Sedan sov några av dem över hos oss så söndagen gick åt till att sitta och surra, äta och bara dega på soffan.

Tyvärr är jag förkyld och fick sån migrän i går att jag nästan inte orkar någonting. Bara låg i pyjamasen hela dagen. Men räddningen blev att Matt är kock så han lagade en supergod 'sunday roast' till oss! Yummy.....

Synd att helgen gick så fort bara, men så är det när man har roligt! Nu ska jag gå tillbaka med vågen innan jag går upp 20 kilo igen! ;) ha ha.


Kommentarer
malin

*skrattar* kan jag få låna din våg? om man ställer sig på den många gånger, går man ner 2 kg varje gång då???? vore perfekt :) nya jobbet går BRAAA det är toppen och spännande och ja det känns kul helt enkelt :) hoppas vi hörs snart - kul att ni fått så bra housemates ;) *kraaaam*

2008-03-04 @ 07:40:47
URL: http://mallafors.se
malin

pssst.... snälla kan du inte komma till Göteborg några dagar snart....? *suck*

2008-03-04 @ 07:41:25
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0