Luanda, Angola

Nu sitter jag i businesscentret i mitt hotell i Luanda som ligger i Angola, Afrika. Jag kom hit tidigt imorse och har sovit precis hela dagen och ska strax fara hem igen, det blir till att jobba hela natten.

Det flyger myggor runt omkring just nu och fast hotellet nog ar ett av de finaste i Luanda vill jag bara hem just nu! Det ar farligt att ga ut ensam och myggorna kan ge malaria, sa jag kanner mig sakrast inne i rummet med filmkanalen pa TV.... Det ar varmt och kvavt och utsikten ar hemsk fran mitt rumsfonster... Bortskamd- ja kanske! 

Luanda ar en osaker och stor stad och byggnaderna runt omkring ar nya lyxhus blandade med slum. Verkligen inte alls det jag hade forvantat mig!

Jag har bara lamnat mitt hotellrum i 10 minuter sedan jag kom hit och jag har redan blivit biten av en ilsken mygga! Aj!

Hoppas ni har en bra helg.


Kommentarer
malin

låter farligt - smart att du håller dig inne ;) men du måste hålla med om att det är lite spännande... *ler* som du flyger och far! tusen kramar till dig vännen

2008-03-16 @ 12:01:46
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0