Alexanders dopdag!

Idag var det fest och världens finaste dop för Alexander (den förste som Lars-Evert brukar säga). Ca 55 pers trängde sig in i Svartviks kyrka och sedan i Kyrkstugan där mamma och Tobbes mamma Maria hade fixat en sån fin fest! Själv satt jag med tårarna rinnandes ner för kinderna under hela dopet för det var så otroligt vackert och för att jag alltid känner mig så känslosam och lycklig när jag får vara med min familj och släkt, och idag var ju precis ALLA de närmaste där!

Jag har så mycket att skriva om alla och så många kort jag skulle vilja lägga in, men klockan är över midnatt och jag ska upp om några timmar och försöka ta mig tillbaka till London.....det är storm och på nyheterna sa de att en massa flyg är inställda på Arlanda!!!! Ahhhhhh det får det inte vara imorgon, jag måste ju hem och ta mig till jobbet!!

Här kommer en bild på världens finaste lilla familj!

fi


Kommentarer
malin

åh vad fint... hälsa Matilda från mig ;) kramkram

2008-11-24 @ 08:43:23
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0