Attention London shoppers!

Till alla er som älskar att komma till London för att shoppa (speciellt mamma, Matilda, Malin, Jenny, Fanny, Kicki och Evis)...... nu har ni ännu en till anledning att ta er hit!

Westfield i London har öppnat, ett av de största - och tro mig - snyggaste shoppingcenter i Europa! Och det bästa av allt? Jo det ligger i Sheperds Bush, bara 10 minuter med buss från Primark i Hammersmith och inte alls långt från vår dörr!

Jag var där häromdagen och jag var mäkta imponerad, det var så otroligt lyxigt och stort, och alla affärer man kan tänka sig fanns där omringad med otrolig snygg, modern design överallt (kändes inte som att man var i gamla London!) och läckra restauranger och tom en champagne-bar mitt i House of Fraser!

Så kom igen nu! Ta er hit! Ni vill inte missa den här extra chansen till shopping, tro mig!


Glass chandeliers with atmospheric ligthingWestfield opening


Kommentarer
Mattis

Jag vill komma o hälsa på NUUUUU

2008-11-06 @ 14:49:28
Solmaz

Åååååh! Jag vill komma NUUUUU! morr Du är lyckligt lottad du som bor i London!

Kram

2008-11-06 @ 18:37:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0