Heeeeej Cilla!!!!!!!

Det var det första Sebbe ropade när vi kom till hans dagis och hämtade honom idag, och han kastade sig i armarna på mig! Åhhhhhh det gjorde nästan ont i hjärtat av kärlek och tårarna nästan kom. Den lilla, mjuka, skära kroppen i mina armar, det finns ingen starkare kärlek. Lite senare när Sebbe var med Matilda i köket satt jag med Alexander och pratade bäbisspråk, så hände samma sak. Det kom en sån stark våg av kärlek strömmandes genom mig att tårarna vällde upp. De två små pojkarna är guldklimparna i hela vår familjs liv, jag fattar knappt att någon kan få såna perfekta barn. Matilda och Tobbe är verkligen bäst på att tillverka barn!!!! :)

Matilda och jag fick oss en liten stund på stan medan Sebbe var på dagis (det blir inte så mycket pratat när man är med lilla Sebbe och leker) då vi åt lunch, och jag gick och shoppade på H&M! Tusen tack Matilda för presentkortet, det var första gången jag köpte kläder på jag vet inte hur länge! Jag har inte haft råd och inte hittat något som passat, men idag blev det så perfekt!

Jag bjöd sedan hem pappa till Matilda och Tobbe och de var så gulliga och lagade god tortellini och bakade en underbar kaka till oss och senare när jag tog bussen hem från stan frågade buss-schauffören (läs noga nu Matilda och pappa!!!!) om jag ville åka på barn eller ungdomsbiljett! När jag sa vuxen sa han 'men du vet väl kanske att du får åka på ungdomsbiljett tills du fyller 26?!' Jag tackade honom för att han var så snäll men att jag tyvärr var äldre än 26. Han såg allvarligt riktigt förvånad ut! Ha ha haaaaaaaaaa, så att jag fyllde 35 spelar tydligen ingen roll! Hi hi hi. Jag njuter! ;)

När jag kom hem till mamma och Lars-Evert lagade mamma min trasiga jacka men eftersom fickan varit trasig så länge och allt möjligt råkat ramla ner där, råkade hon sy in ett läppglans och en kom ihåg-lapp i fodret som hon sedan fick försöka fiska ut! Jag började också slå in mina julklappar.....ahhhhh. Allt papper tog slut, det tog evigheter och jag är inte ens halvt klar!!!!!! Vilken tid det alltid ska ta!!

Pratade nyss med Mark på Skype. Önskar att han var här och fick se snön och min familj som han tycker så mycket om.

Nej nu har jag pladdrat klart för idag och ska gå och lägga mig. Godnatt!




Kommentarer
Fadern

Vilken tur att du kom "hem" till Sundsvall på din födelsedag, så du fick bekräftat att du inte är så "gammal" som du säger. Det är inte alla gånger vad som står på pappret som gäller, det är personligheten. Sug åt dej av komplimangen (var han nykter?). Kram.

2008-11-21 @ 11:33:27
Mattis

hahhahha vad jag skrattade nu när jag läste pappas kommentar, hihi ja var han nykter? :)

Nej men du vet ju att du ser ung ut, det är bra när man börjar bli till åren :] hihi

Själv kommer man knappt in på krogen och får inte ens handla på systemet.

- Tro inte att du slipper undan att visa leg bara för att du har ditt barn med dig.

hihi.

2008-11-21 @ 12:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0