Lek och slapp i soffan

Efter en händelserik dag och timtals av lek med Sebbe är det alltid skönt att sätta sig i soffan med en öl hemma hos mamma och Lars-Evert. Nu sitter vi här och slappar. Ögonen svider nästan av trötthet, men det är en härlig trötthet. Sebbe ligger och sover i sin lilla spindelmansäng i mitt rum. Åh vad härligt att få dela rum med min lilla prins! Sedan jag kom i Tisdags har jag umgåtts med familjen och speciellt Sebbe. Igår fick jag några timmar hos först Mattis och Tobbe och sedan for jag hem till pappa och Monica. Jättemysigt var det att umgås, jag känner alltid hur mycket jag önskar jag bodde närmare när jag är här. Lyckost Matilda som har sin familj här och kan umgås så här när hon vill! Men jag klagar inte, jag har det himla bra jag också, och vi gör alla våra val.

Fick precis veta att jag ska åka till Bahamas på Tisdag, så då hinner jag bara hem och träffa Mark i en kväll igen, på Måndag. Åååååhhhh vad jag längtar efter honom!!!! Jag önskar att han var här!

Här kommer ett par kort från idag. Mammas kamera fick någon kortslutning idag så korten är lite suddiga.

Här är vår nya van som vi ska köpa av Glen! :) Jippiiiii! Precis en sån som vi letat efter och så står den precis här på gården och väntar på oss!! Mark är överlycklig!



Sebbe och jag som 'sover'....



Mamma och Lars-Evert myser med öl i soffan...



Kommentarer
malin

härligt med hemma-mys, och vilken cool bil ;) kram på dig

2008-11-24 @ 08:53:38
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0