Travelling in style...

Sitter nu på SJ's tåg X2000 mellan Arlanda och Sundsvall. Dricker kaffe och äter lite godis medan jag lutar mig tillbaka med gratis internet. Sitter och chattar med min kompis Jana och ska strax prata med min make på Skype.

Inte helt fel....fick en billig biljett i första klass! Det är bara champagnen som saknas! ;)




Igår när jag kom hem från Bangkok kom Mark och mötte mig på perongen och hjälpte mig med alla väskor (hade köpt alla julklappar så kunde knappt ta mig hem!). När jag väl var hemma hade han ställt en vas med röda, vackra rosor på mitt nattduksbord och där stod ett jätteromantiskt kort, så fint! Efter jag tagit en dusch kom han med en födelsedags-present....ett jättevackert halsband i vitt guld, med små, små diamanter som glittrar innuti. Hängsmycket symboliserar 'evighet' och det ser ut som en liten åtta, vilket också är vårt bröllopsdatum! Såååååå fint. Efter jag sovit några timmar åkte vi till Westfield (det nya shoppingcentret) och sedan gick vi ut och åt middag. Vi skulle egentligen äta på Gordon Ramsays pub men den var stängd så vi gick och åt italienskt alldeles där vi bor. Avslutade kvällen på en jättemysig pub. Vi bor i Londons mysigaste stadsdel nu, helt klart!!!!

Så vi hade alltså en härlig dag, men alldeles för kort. Vi hinner aldrig få någon riktig tid tillsammans nu för tiden. Jag saknar honom redan. Men å andra sidan vill jag ju också fara hem och träffa min familj....önskar bara att Mark kunde följa med....


Kommentarer
malin

ja må hon leva jaaaa må hon leeeva jaaaa måååå hon leeeeeva ut i huuuuundrade år :) grattis på födelsedagen vännen - hoppas du blir ordentligt firad hemma i kvissle kramar

2008-11-19 @ 11:41:47
URL: http://mallafors.se
Elisabeth

Grattis på födelsedagen. Hoppas att du har haft en bra födelsedag med många presenter. Kram Elisabeth

2008-11-19 @ 22:28:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0