When things go wrong....

Jag tog bussen till Morisson supermarket igårkväll, jetlagged och trött, och laddade upp ordentligt med mat, jag gick genom varje gång i den jättestora affären- det blev två korgar fulla! Jag var där minst en timme och kunde knappt bära allt till kassan, och Mark var på puben så han kunde inte hjälpa mig. När jag väl kom till kassan och packat all mat i min ryggsäck och kassar och precis skulle till att betala........... så upptäckte jag att jag hade jag tagit fel plånbok!!!!!!!!! Där var bara dollar och de tog såklart inte dollars! Jag stod där med panik och visste inte vad jag skulle ta mig till! De stängde om 10 minuter och jag ringde Mark men vad kunde han göra? Ingenting, han var för långt bort! Jag ursäktade mig om och om igen och sa förlåt till alla som stod i kö men fick bara sura, griniga blickar tillbaka och några högjudda suck.... Killen i kassan sa att det inte gjorde något, han var så snäll och till slut fick jag packa ur min ryggsäck och utskämd lämna affären, utan mat!! Jag var såååå hungrig! Jag ville bara grina.

Nu ska jag göra ett nytt försök och ta bussen dit igen. Men RÄTT plånbok!! Ahhhh....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0