Wonderful, beautiful, sunny Australia!!

Sitter nu i Sydney- down under. I love it here!! Nu har jag spenderat 2 dagar i Sydney och ska strax fara tillbaka till Bangkok (inte helt fel det heller!). Solen skiner fran en klarbla himmel och det e varmt och underbart! Jag har traffat mina kompisar Adam, Belinda och gick pa lunch med Eva idag. Blev dock en sen natt, vi var ute till klockan fyra imorse.

I Bangkok var jag inte battre, vi var ute till sju pa morgonen......Eh..... Kanner mig lite sliten nu (kunde inte sova alls inatt pga jetlagen, de har resorna ar inte de lattaste) och vet inte hur jag ska orka med 8 timmar pa flyget.... jag jobbar dock ensam i en kabin som heter 'world traveller plus' och jag har det basta jobbet ombord, och hittills har passagerarna varit underbara! Fick tom min forsta dricks. :)

Hoppas ni har en bra helg hemma i Sverige. Sjalv ska jag spendera helgen i Bangkok med att ga till tandlakaren, fa massage, shoppa, ata thai curry och njuta av den underbara staden!



Kommentarer
malin

det låter hääääärligt.... förstår att du njuter av livet :) kram på dig

2008-11-15 @ 09:12:37
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0