2009!!

Gott Nytt År allihopa!


Det är redan den 2:a Januari och jag har inte tagit mig ur pyjamasen sedan nyåraftons-natten! Har inte varit utomhus på hela året! Ha ha. Känner mig som en riktig slob och ska strax städa (det ser ut som en bomb har slagit ner här som mamma brukar säga) och sedan duscha! Läääääängtar efter en lång dusch!!

Rikki och Dave kom hit på nyårsaftonen och har stannat tills nu, de for precis hem. Vi hade en lyckad och jättekul nyårsafton med tre-rättersmiddag (som Mark lagade) och massa, massa drinkar, snaps och champagne. Vi hade klätt ut oss och hade såååå roligt. Vi firade midnatt med att stå ute på vår takterass och skåla in nyåret med riktig dyr champagne och med utsikt över Chiswick och fyrverkerierna. Tyvärr blev Rikki sjuk (matförgiftning från lunch hon hade ätit på Subway) så hon firade nyåret med att ha huvudet i toastolen, stackarn!

Vi pratade med pappa, Monica, mamma och Lars-Evert precis innna midnatt (när det redan var år 2009 i Sverige). När vi vaknade dagen efter låg jag och Mark i sängen och pratade om hur lyckligt lottade vi är och Mark sa att han älskar precis allt med mig och pratade om hur mycket han tycker om min familj (han pratar alltid om er därhemma), och jag känner lika om hans familj. Jag kände mig så lycklig att tårarna kom. Jag har världens bästa man och världens mest underbara familj! År 2008 var det bästa året i mitt liv hittils!!

Jag läste precis Matildas blogg och hon skrev precis samma sak; att hon hade haft det bästa året, år 2008, åh vad glad jag blir! :)

Kvällen innan nyårsaftonen pratade vi om vad som varit det bästa 2008.... Såklart nummer ett var vårt bröllop i Las Vegas men efter det var det så många fina minnen att vi inte kunde bestämma vad som var näst bäst? Mark tyckte det var förra nyårsaftonen när det snöade och vi var i Sverige och såklart vår förlovning i Paris. Sedan tyckte han när vi var i snön i Solberg i Februari och när vi var i Australien och jag träffade hans familj. Ja, det var så mycket underbart att vi båda fylldes med sån glädje av alla fina minnen. Såklart också att lilla Alexander föddes samma dygn som vi gifte oss, vilket var den bästa gåvan! Vem hade kunnat tro att allt detta skulle hända under ett enda år?!

Den 1:a Januari firade vi med att ligga på soffan och se på film och beställde kinamat. Härligt. Imorgon ska vi hyra bil och åka till Stonehenge och Cotswolds med Rikki och Dave. Jag längtar, jag älskar små dagsutflykter och det vackara engelska landskapet! :)

Här kommer några bilder från nyårsaftonen. Se upp för Häxan bara!!









Kommentarer
malin

gott nytt år min vän - hoppas att ditt 2009 blir lika underbart som 2008 :) jag önskar dig allt gott... tusen kramar :)

2009-01-03 @ 14:40:07
URL: http://mallafors.se
Monica

SORRY, Du har inte världens BÄSTA MAN. det har JAG. DU är bland det finate jag vet. Hoppas vi ses snart. KRAMIZAR

2009-01-03 @ 20:56:35
Fanny

Hej Cilla! Julen har varit helt perfekt :D Hur ha du haft det? Va synd att ni inte kom till Sverige över jul.. Kram!

2009-01-04 @ 21:11:39
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0