Fredag

Idag har jag varit på sjukhuset på en 'check-up' och sedan promenerade jag genom Hammersmith. När jag gick förbi frissan kom jag på att jag borde klippa mig så jag gick in och klippte av lite hår, klippte upp det och klippte lite lugg. Har inte fixat till det än men jag tror det blev bra. Det behövdes verkligen, mitt hår var såååå slitet!

Jag hade tänkt ta en lång promenad vid Themsen idag för att få motion men det gick ju såklart inte när det alltid regnar och är blött och så himla kallt och äckligt ute! Inte undra på att folk blir deprimerade och vill åka härifrån när det alltid är sånt vidrigt väder ute! Alla mina kompisar ska flytta härifrån i år, tillbaka till solen i Australien. Jag blir ganska avundsjuk, men å andra sidan så flyttar vi ju ockskå i slutet av året också....om allt går som det ska.... till Stockholm!

Ikväll ska jag laga middag till Julie och sedan ska vi ut på nån bar här i Chiswick. Det finns så många att välja på så kanske blir en liten barrunda! :) Har inte varit ute på länge känns det som, så jag längtar och jag lääääängtar efter att äntligen få dricka vin!


Trevlig helg allihopa!




Kommentarer
malin

hey baby - hoppas ni hade kul igår kväll, får du dricka vin nu igen? härligt ;) hur går det för dig, hoppas du mår bra... och att det går framåt. kram på dig - ha en fortsatt mysig helg... kram

2009-01-24 @ 15:30:51
URL: http://mallafors.se
Moster Malin, The one and the only!

Äntligen! Jag lääängtar tills du flyttar hit, då du bara är tåg eller buss eller bil bort, från att vi ska kunna ses! Och maaaala i timmar ;-)

2009-01-25 @ 11:12:09
URL: http://moalins.blogg.se/
Fadern

Hej dotter-här i Sundsvall har det snöat i helgen. Själv har vi druckit Whiskey och badat i "tunna" ute, 39 grader i vattnet och ett snötäcke på huvudet, underbart i ruskvädret. kramar på er.

2009-01-25 @ 19:26:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0