My diet...

Början på vecka tre och min diet....

...och det går inte alls bra! De där känslorna när jag var så yr i början och svimfärdig har försvunnit så jag har i alla fall vant mig att vara utan socker nu. Jag gick ner tre kilo den första veckan och sedan dess har jag inte gått ner någonting alls?!!! Jag föstår mig inte på min kropp! Blir det så när man blir äldre, att förbränningen står helt still?? Förr kunde jag gå ner flera kilo på några veckor om jag verkligen ville.

Så nu ska jag ta nya tag. Ännu striktare diet (hur det nu ska gå till eftersom jag varit jättestrikt hittills) och mer motion! Jag har precis gjort en timmes gympass till min DVD.

Wísh me luck..... Puh.



Kommentarer
Mattis

Samma här gumman!!! Jag har knappt gått ner ett kilo denna vecka, man blir så trött o förstår inte vad man gör för fel!!! Jag har tom rört på mig mer vecka 2 än vad jag gjorde vecka 1!!!! pust. Kramiss

2009-01-20 @ 10:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0