New York

Superkallt, vinden viner och det e minusgrader. Solen skiner dock fran en klar, ljus himmel. En typisk vinterdag i New York! Jag sitter i vart 'Crewroom' och dricker kaffe efter en liten snabb promenad ute i kylan, brrrrr. Var pa gymet i morse och jobbade stenhart, det kanns bra! Om ett par timmar ska vi fara tillbaka till regnet och rusk i London, men det roliga ar att vi ska flyta som passagerare och behover inte ens jobba! Hoppas jag kan sitta i Business class och njuta! Sedan ska jag tillbaka hit igen pa Onsdag. Not bad!

Jag har nu bantat med 'Atkins' i tre veckor och jag har gatt ner 4 kilo (bara ett kilo de sista 2 veckorna). Inte mycket, men ett steg pa vagen. Jag kanner mig riktigt motiverad och tycker det ar skont att kunna sta emot frestelserna och motionera. Mark gar pa gym han med, och bantar med samma metod, och har tappat 5 kilo! Duktigt.

Nu ska ut pa lite shopping innan hemresan.





Kommentarer
malin

vad duktig du är - 4 kg är visst mycket! jättebra jobbat vännen. NewYork... vad härligt det låter... dit skulle jag vilja åka någon gång... men först vill jag komma till dig i London ;) London Calling you know... drömmer kram på dig Sillen

2009-01-27 @ 12:41:14
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0