Lite pladder och allmänna tankar från en jetlagged Cilla...

Natten från New York gick lätt som en plätt! Jag fick sitta på 'upper deck' på jumbon och sippade champagne i business class. Såg en super, superbra film (Thriller) som hette 'Transsiberian', ni måste se den!!! Satt och bet i täcket av spänning! Vem har tid och sova? ;)

Ikväll ska vi ut och äta med Rikki och Dave i city. Sedan far jag tillbaka till New York i morgon. Vilket farande!! Härligt att jag får se min älskade Mark en liten stund mitt i rushen i alla fall. Jag längtar efter honom så jag tror jag blir tokig ibland, men det är en härlig längtan. Han är min bästa vän och jag är världens lyckligaste som mött honom! Varje gång jag tänker på honom sprider sig en sån varm, glad känsla i kroppen!

Sitter nu på Facebook och chattar med en gammal kompis från Gulkusten, Australien. Fick veta att Daniel ska bli pappa för ett litet tag sedan (känns såklart lite konstigt, men jag är glad att han är lycklig)!! Och Rodney fick en till son i Lördags! Och Anders har fått en dotter! Sitter här och tänker på hur den där sången 'sånt är livet' är så sann! 'Den man förlorar vinner en annan' etc. Jag är glad för deras skull i alla fall och när jag tänker på hur allt ordnat sig till slut så är jag så glad att det blev som det blev! Allt som sker har definitivt en mening!!

Idag sms:ade jag Mattis och fick reda på att mamma kommit hem från China och var jättesjuk i matförgiftning!! Det fick mig att ligga här orolig (men var för tidigt att ringa mamma) och innan jag somnade låg jag och tänkte lite på min familj.....Som ALDRIG verkar ringa mig nu för tiden!!!! Så om ni läser detta, speciellt min kära mamma och pappa; Jag vet att jag är borta mycket och inte alltid kan svara, men ni kan väl i alla fall skicka ett sms och höra om jag är hemma och berätta hur ni har det? Jag tycker faktiskt att ni ska höra av er lite oftare och inte glömma bort mig bara för att jag inte bor i Sundsvall!! Så det så.
Kram från en bortglömd dotter!

Nu ska jag kliva upp och äta en Fritata som Mark lagat...yummy!






Kommentarer
Jenny

Cilla - på svenska stavas det KINA, bara så du vet ;) Kram från en kusin som Inte glömt bort dig..

2009-01-27 @ 16:16:09
malin

det är ju precis så det ska kännas... jag är så glad för din och Marks skull vännen - det vet du! kramar

2009-01-28 @ 12:40:38
URL: http://mallafors.se
Fadern

Hej dotter. Har inte glömt bort dej. Jag läser din blogg varje dag, så jag vet exakt vad du gör och varför. Det där med att höra av sig, det är nog lika från båda håll.

Många kramar från en far som inte glömt bort sin älskade dotter.

2009-01-29 @ 14:18:10
modern

Jag säger som pappa- läser din blogg i alla fall en gång i veckan, mer tid har jag inte för sådan lekstuga.(hmmmmmmmmm) OCH sedan har jag lärt mig en sak med dig Cilla, att hör du inte av dig mår du BRA. Och nu har du din make som kommer först så är livet och han är din närmaste familj nu. DU har mer fritid än både pappa o mig och det lovar jag att alla sms du skickat mig har jag alltid svarat på.

2009-01-29 @ 15:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0