Helg i London!

Fredag och en heeeeel ledig helg framför mig!! Ska ut och jogga vid Themsen i vintersolen sedan laga middag till Mark innan det blir till att gå över vägen och kolla in den nya puben som hade invigning igår!

Helgen blir till att bara vara med Mark! Alla våra kompisar är bortresta vilket gör att vi kan bara vara själva för en gångs skull utan att behöva säga nej till folk. Vi ska ut och shoppa imorgon och sedan gå på 'dejt'. Tänkte gå ut på middag bara vi två inne i London någonstans. På Söndag blir det nog någonting annorlunda som att fara till någon ny stadsdel i London eller kanske gå på något museum. :)

Har nyss pratat med min kära mamma. Hon är den mest normala, rättvisa människa jag vet, och hon bryr sig så om oss. Hon har alltid en lugnande effekt på mig när jag känner mig upprörd över något, som jag gjorde förut. Hon är så lik mig i sättet, vi tänker precis likadant. Ju äldre jag blir och ju mer erfarenheter jag får i livet känner jag att vi förstår varandra på ett alldeles speciellt sätt. Mamma, du är verkligen min bästa vän! Tack för att du alltid finns där för mig och alltid förstår precis allt jag säger och menar! Efter vårat samtal var det som det lagt sig en lugnande varm känsla i kroppen och all oro jag kännt smällte sakta bort med varje ord hon sa. Allt faller liksom på plats när jag pratar med henne, hör hennes röst, och hon kan lösa allt! Alla problem som verkar så stora får plötsligt ett annat perspektiv. Tack mamma!

Tänker på vår resa till Israel förra året och hur alldeles speciellt det var! Ett underbart minne för livet!



Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
modern

Tack för dina ord, min kära flicka

2009-01-30 @ 18:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0